Alles wat Jan bezig houdt, interesseert en irriteert... en ook een beetje onzin...

woensdag, januari 20, 2010

Hallo lieve vrienden,

Zoals jullie wellicht weten is op een van mijn Blog's veel informatie te vinden over wat er wereldwijd met onze Broeders en Zusters gebeurt.

Omdat ik de afgelopen dagen een aantal erg informatieve berichten heb ontvangen over Haïiti heb ik besloten deze allemaal op mijn blog te publiceren, en wel op zo'n manier dat ze makkelijk terug te vinden zijn....

Wil je weten wat het laatste nieuws is in verband met Haïti, kijk dan op deze link : http://janbiblestudent.blogspot.com/search/label/Haïti

Heb je zelf nog nieuws uit betrouwbare bron ? stuur het dan vooral naar mij door, zodat ik dit ook weer voor iedereen kan publiceren.


Mijn hartelijke groeten en Jehovah's zegen toegewenst,

Jullie geliefde broeder in het geloof,

Jan Romme